مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

تبلیغات

آیفون تصویری حافظه دار

10 / 10
از 1 کاربر

بررسی آیفون تصویری های حافظه دار کوماکس

دربازکن های حافظه دار قابلیت ذخیره سازی عکس و فیلم مراجعین را دارا هستند . به این صورت که زمانی که مراجعه کننده زنگ واحد شما را می زند همان لحظه یک عکس از تصویر شخص برای شما ذخیره میکند ، این قابلیت امکان دسترسی به البومی از عکس مراجعین به همراه ساعت و تاریخ مراجعه افراد را به شما می دهد حتی زمانی که منزل نیستید این ذخیره سازی به صورت اتوماتیک انجام میشود . حال در برخی از مدل های آیفون تصویری ذخیره سازی به صورت عکس و در برخی مدل ها ذخیره سازی به صورت عکس و فیلم است که این ویژگی قابل تنظیم است . در این مقاله به معرفی آیفون تصویری های حافظه دار کوماکس کره و نوع حافظه ، حجم ذخیره سازی ، فیلم برداری یا عکس برداری و نحوه خروجی گرفتن اطلاعات آن می پردازیم .

آیفون تصویری حافظه دار با حافظه ی جانبی VM-64P

این مدل از دربازکن ها که قابلیت اتصال به حافظه جانبی را دارند از سری تولیدات اولیه کوماکس در زمینه آیفون تصویری های حافظه دار است . این قابلیت در آیفون تصویری های سیاه سفید کوماکس در مدل های DPV-4PN | DPV-4HP | DPV-4HP2 مورد استفاده قرار می گرفت . حجم ذخیره سازی این حافظه جانبی 68 عدد عکس بود و از این دستگاه خروجی اطلاعات هم نمی توانستند بگیرند و عکس ها فقط داخل نمایشگر آیفون تصویری قابل مشاهده بود . با پر شدن حافظه ، دستگاه به صورت خودکار از اولین عکس ذخیره شده شروع به جایگزینی عکس های جدید می نماید .

آیفون تصویری کوماکس باحافظه داخلی

این سری از آیفون تصویری های کوماکس نیز قابلیت ذخیره سازی عکس مراجعین را در برخی مدل ها تا 68 عدد و در برخی از مدل های دیگر تا 128 عدد داراست . عکس مراجعین به همراه ساعت و تاریخ مراجعه افراد در ایفون تصویری ذخیره میشود و دسترسی به آن ها از طریق منوی دستگاه امکان پذیر است همچنین می توانید عکس ها را به صورت دستی پاک کنید . لازم به ذکر است که اطلاعات ذخیره شده را نمیتوانید خروجی بگیرید و جایی دیگر ذخیره کنید فقط در مانیتور آیفون تصویری قابل مشاهده است . زمانی که حجم حافظه داخلی پر شود سیستم به صورت اتوماتیک از ابتدا شروع می کند به حذف عکس های قدیمی تر و ذخیره سازی عکس های جدید . آیفون تصویری های مدل CDV-71BE | CDV-72BE | CDV-71BQ | CDV-71AM | CDV-35HM از اولین سری دربازکن های تصویری دارای حافظه داخلی هستند .

آیفون تصویری حافظه دار با قابلیت فیلمبرداری و عکس برداری

سری جدید آیفون تصویری های حافظه دار کوماکس دارای یک حافظه SD تا 8 گیگابایت میباشد . این حجم ذخیره سازی برای عکس یا فیلم به صورت دستی از طریق منوی OSD دستگاه قابل تنظیم است . زمانی که نمایشگر شما فعال می شود دستگاه شروع می کند به ذخیره فیلم و یا عکس ، فیلم بردای به مدت 20 ثانیه است . لازم به ذکر است که زمانی که زنگ واحد را بزنند و یا نمایشگر را به صورتی دستی فعال کنید فیلم برداری آغاز میشود . در برخی از مدل های کوماکس مانند CDV-71UM | CDV-72UM | CDV-70UM دوربین مدار بسته نصب شده بر روی سیستم فیلم محیط تحت پوشش خود را البته به محض حرکت از جلوی دوربین ، بر روی حافظه SD ذخیره سازی می کند .

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()