مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

تبلیغات

ایفون تصویری CDV-35A

10 / 10
از 1 کاربر

در این مقاله به بررسی کارکرد و کارایی ایفون تصویری CDV-35A می پردازیم .

CDV-35A ساده ترین مدل موجود در محصولات کوماکس میباشد . طراحی ظریف ساده و شیک ، دکمه های لمسی ، نمایشگر 3.5 ال ای دی با کیفیت تصویر فوق العاده بالا و صدایی رسا از ویژگی های این آیفون تصویری میباشد .
آیفون تصویری CDV-35A از نظر قیمت نسبت به کیفیت و کارایی کاملا مقرون به صرفه بوده و جزو دسته پرفروش ترین محصولات کوماکس قرار دارد .
CDV-35A یک درب بازکن تصویری آنالوگ بوده و با تمامی پنل های درب بازکن سری DRC-NAC2 و DRC-NUC و تک واحدی های کوماکس همخوانی دارد و جهت نصب نیاز به 4 رشته سیم دارد . آیفون تصویری CDV-35A جایگزین مناسبی برای ایفون تصویری های سیاه سفید کوماکس میباشد . در صورتی که آیفون تصویری قدیمی شما دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر دارد میتوانید به جای آن یک آیفون تصویری CDV-35A خرید کنید که هزینه خرید آن بسیار مقرون به صرفه تر از هزینه تعمیر آیفون قدیمی تان می باشد همچنین دو سال گارانتی نیز دارد .

قابلیت اتصال به دوربین دوم یا پنل درب بازکن دوم

  • این قابلیت امکان نصب یک دوربین مدار بسته در جلوی درب ساختمان ، پارکینگ ، آسانسور ، لابی و ... را به شما می دهد و میتوانید از طریق نمایشگر درب بازکن CDV-35A محیط را مشاهده کنید .
  • قابلیت اتصال به پنل درب بازکن دوم ، بسیار کارا برای ساختمان های دارای دو ورودی و یا برای نصب و اضافه کردن یک پنل درب بازکن پشت درب واحد می باشد . CDV-35A یک مانیتور هوشمند بوده و در این سیستم نیازی به نصب سوئیچر هوشمند دو طرفه جهت نصب پنل دوم ندارد . 

قابلیت برقراری ارتباط داخل واحد

  • شما با نصب یک گوشی DP-4VHP داخل واحد خود می توانید یک ارتباط داخلی یک به یک با آیفون تصویری CDV-35A برقرار کنید . گوشی ارتباط داخل واحد کوماکس DP-4VHP به غیر از برقراری ارتباط داخلی ، مانند یک آیفون صوتی نیز عمل می کند به این صورت که زمانی که زنگ واحد شما را بزنند آیفون تصویری CDV-35A و DP-4VHP همزمان با هم فعال شده و میتوانید از هر دو گوشی پاسخگوی مراجعه کننده خود باشید و درب را باز کنید .

 

ایفون تصویری CDV-35A دارای 4 دکمه لمسی زیر نمایشگر میباشد که به ترتیب از چپ دکمه نمایش تصویر یا مانیتورینگ ، دکمه ارتباط داخلی ، دکمه درب بازکن و دکمه تنظیمات میباشد .

دکمه نمایش تصویر 

  • جهت روشن کردن نمایشگر و مشاهده تصویر کافیست یک بار این دکمه را لمس کنید و برای مشاهده دوربین دوم دوباره دکمه نمایش تصویر رو بزنید .

دکمه ارتباط داخلی

  • در صورتی که داخل واحد ، گوشی DP-4VHP نصب کرده اید میتوانید با استفاده از این دکمه از ویژگی ارتباط داخلی بین آیفون تصویری CDV-35A و DP-4VHP استفاده کنید .

دکمه درب بازکن

  • با لمس این دکمه شما فرمان باز کردن درب ساختمان را صادر می کنید .

دکمه تنظیمات 

  • جهت وارد شدن به تنظیمات آیفون تصویری CDV-35A ابتدا بایستی دکمه نمایش تصویر را لمس کنید تا نمایشگر فعال شود سپس دکمه تنظیمات را لمس کنید و با استفاده از دکمه درب بازکن که + می شود و دکمه ارتباط داخلی که - می شود رنگ ، نور و روشنایی تصویر را تنظیم کنید . آیفون تصویری CDV-35A تنظیمات جهت کم یا زیاد کردن صدای زنگ نیز دارد به این صورت را که همین روش را در حالی که نمایشگر غیر فعال هست بایستی اجرا کنید .

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید آیفون تصویری کوماکس CDV-35A کلیک کنید :-)

ارسال نظر

محمد : رفع اشکال
2 0
آیا همه مدل های 35a وقتی تصویر سیاه بشه دیگه درست نمیشه؟
مدیریت : پاسخ
0 1
تصویر سیاه بشه ؟ یعنی تنظیمات نور و تصویر به هم ریخته یا tft سوخته ؟ در هر دو صورت قابل تنظیم و تعمیر هست .
فاطمه : سوال
0 0
تصوير ايفون ما هم سياه شد البته بخاطر دستكاري زياد نور صفحه بشدت كم شده ولي هركار ميكنم درست نميشه واقعا راهي نيست يعني؟؟؟
مدیریت : پاسخ
2 0
سلام . البته که مشکل حل میشود . لطفا با شماره چهار رقمی 0216123 تماس بگیرید داخلی 118 همکارانم شما را راهنمایی می کنند .
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()