مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

تبلیغات

طریقه کد دهی به آیفون تصویری کدینگ

9 / 10
از 1 کاربر

طریقه نصب و راه اندازی سیستم های کدینگ و قطعات لازم جهت راه اندازی

در سیستم های کدینگ بسته به نوع برند آیفون تصویری طریقه نصب و راه اندازی آن متفاوت است ، مثلا در سیستم کدینگ آیفون تصویری تکنما نیازی به توزیع کننده یا دیکودر نیست و طریقه شماره دهی واحدها بدینصورت است که موقع نصب مانیتور و اتصال به برق شهری می توان شماره ویاحدها و نگهبانی را برایش تعریف نمود و فقط در سیستم کدینگ تکنما بسته به نوع سیم کشی نیاز به تقسیم کننده تصویر DISTRIBUTER می باشد که هر تقسیم کننده سیستم تکنما دارای 8 خروجی تصویر می باشد .

در سیستم های کدینگ دیگر همانند آیفون تصویری سیماران نیاز به دیکودر می باشد که به ازای هر چهار واحد یک دیکودر استفاده میشود . طریقه کد دهی و شماره واحدها بدین صورت است که می توان هر دیکودر را به پنل نصب نموده و دیکودر را روی برنامه ریز تعریف کرد و شماره واحد ها را بر روی دیکودر ست نمود.

و اما در سیستم های آیفون تصویری کدینگ کوماکس سری GATE VIEW طریقه کد دهی از طریق پنل می باشد که با وارد شدن به برنامه پنل و شماره گذاری می توان شماره هر واحد را تعریف نموده و در برخی از موارد می توان از داخل واحد نیز این عمل را انجام داد و برای راه اندازی این سیستم علاوه بر پنل و مانیتور نیاز به توزیع کننده می باشد . ( VD-103 / CDS-4GS )

در سیستم آیفون تصویری کدینگ کوماکس MODUM طریقه کد دهی از طریق توزیع کننده ها می باشد که  CMD-404FU  یا  CMD-404CFU می باشد که با دیپ سوئیچ هایی که بر روی آن ها تعبیه شده است ، شماره واحد آن توزیع کننده تعریف می شود و  به ازای هر 4 واحد یک توزیع کننده نیاز است.

پنل های کدینگ کوماکس (که دارای چندین نوع پنل کدینگ می باشد)  DRC-GUM/RF ، CMP-4BCT ، DRC-703LC/RF که همگی به صورت پسوردی و کارتی می باشند . در پنل های کدینگ کوماکس علاوه بر تعریف یک پسورد جهت ساختمان می توان به ازای هر واحد پسورد ورودی اختصاصی داد که هر واحد با شماره اختصاصی خود اقدام به ورود نماید و می توان کارت درب بازکن نیز برای هر واحد تعریف نموده لازم به ذکر است که تنظیمات پنل های کوماکس کره بسیار ساده و کاربردی می باشند .

ارسال نظر

مسلم : گلایه
0 2
چرا در مورد تابا چیزی ننوشتید؟
مدیریت : پاسخ
3 1
چون این وب سایت مخصوص آیفون تصویری کوماکس است
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()