مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

تبلیغات

آیفون تصویری سیاه سفید

10 / 10
از 1 کاربر

شرکت کوماکس طی دو سال اخیر تولید آیفون تصویری های سیاه سفید را متوقف کرده است و این به این معناست که دیگر هیچ آیفون تصویری سیاه سفید کره ای در بازار فروش درب بازکن های تصویری وجود ندارد و نمونه های موجود در بازار ساخت کشور چین بوده و از کیفیت پایینی برخوردار هستند . 
در صورتی که دارای آیفون تصویری سیاه سفید هستید و دچار مشکل شده است می توانید با این مرکز تماس گرفته و جهت تعمیر آیفون تصویری خود اقدام کنید . عمده مشکلات این درب بازکن ها با توجه به عمر مفید سیستم سوختگی پاور که می تواند بر اثر نوسانات برق هم باشد و یا مشکلات تصویر مانند پرش تصویر و یا سیاه شدن مانیتور که با تعویض لامپ تصویر دستگاه رفع عیب می شود و یا از کار افتادن شاسی های درب بازکن یا دکمه نمایش تصویر که آن هم با تعویض یک برد به آسانی برطرف میشود ، است . 
در بعضی از موارد هزینه تعمیر این آیفون تصویری ها مقرون به صرفه نمیباشد به عنوان مثال هزینه تعویض یک لامپ تصویر در حدود 80/000 تومان میباشد این در صورتی است که امکان سوختن پاور در آینده نزدیک هم برای آن دستگاه پیش بینی میشود . شما میتوانید به راحتی با خرید یک  آیفون تصویری نو و جایگزین کردن آن خیال خود را راحت کنید . البته همان طور گفتیم دیگر آیفون تصویری سیاه سفید تولید نمی شود و بایستی یک آیفون تصویری رنگی تهیه کنید و این اطمینان به شما داده میشود که هیچ اختلال و مشکلی در سیستم کلی ساختمان به وجود نمی آید و این موضوع را در نظر داشته باشید که با نصب یک آیفون تصویری رنگی به جای مانیتور سیاه سفید قبلی شما همچنان تصویر را به صورت سیاه سفید مشاهده خواهید کرد چون پنل درب بازکن نصب شده در مجتمع دارای دوربین سیاه می باشد و با تعویض دوربین یا کلا پنل درب بازکن می توانید از تصویر رنگی درب بازکن خود لذت ببرید ! 

ارسال نظر

کوهی : ایراد صدا
2 0
علت قطع صدای جلوی در به ساختمان چچیست
مدیریت : پاسخ
5 1
سلام اگر این مشکل برای کل ساختمان باشد از پنل میباشد اگر صدا بالا نمی رود از میکروفن و اگر صدا پایین شنیده نمی شود از اسپیکر پنل میباشد
فیاض : سلام
2 1
ایفون تصویری سیاه و سفید دست دو از کجا میشه تهیه کرد؟
مدیریت : پاسخ
2 1
سلام - می تونید با شماره 33124701 تماس حاصل فرمائید . راهنماییتون میکنند .
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()