مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

تبلیغات

آیفون تصویری ضد خش کوماکس مدل CDV-70UM

10 / 10
از 1 کاربر

در این بخش به معرفی آیفون تصویری CDV-70UM میپردازیم .

این محصول تولید سال 2015 و جزو محصولات لوکس شرکت کوماکس کره است . دارای جایزه طراحی IF بکی از معتبرترین جوایز طراحی در جهان بوده و دارای نمایشگر 7 اینچ ال ای دی رنگی با وضوح تصویر فوق العاده بالا و دکمه های لمسی میباشد . شیشه ضد خش و طراحی فوق العاده شیک  ، این آیفون تصویری را از دیگر محصولات کوماکس متمایز ساخته است . برای مشاهده تصویر 360 درجه آیفون تصویری CDV-70UM  کلیک کنید . آیفون تصویری CDV-70UM از سری محصولات U شکل کوماکس است و در دو رنگ سفید و سرمه ای به بازار فروش آیفون تصویری عرضه شده است .

این مانیتور یک دربازکن تصویری حافظه دار است به این معنی که قابلیت اتصال به یک میکرو اس دی تا 16 گیگابایت را داراست که فیلم و عکس مراجعین را به همراه تاریخ و ساعت مراجعه افراد را ضبط و ذخیره می کند . هر زمان که نمایشگر آیفون تصویری CDV-70UM فعال شود شروع می کند به ضبط فیلم یا عکس و این از منوی OSD این دستگاه قابل تنظیمات است . در منوی OSD این دستگاه میتوانید به تنظیمات نور و رنگ تصویر ، مدیریت عکس و فیلم های ذخیره شده ، تنظیمات تاریخ و ساعت و ... دسترسی پیدا کنید .
آیفون تصویری CDV-70UM دارای 4 ورودی تصویر است ، دو پنل درب بازکن و دو دوربین مدار بسته . همینطور که در عکس مشاهده می کنید دو ورودی سنسور حرکتی و یک ارتباط داخلی نیز دارد که در ادامه به آن می پردازیم .

پنل درباکن اول که جلوی درب اصلی نصب میشود و دوربین یک معرفی میشود . پنل دربازکن دوم در ساختمان هایی که دارای دو ورودی هستند و یا برای افرادی که مایل هستند پشت درب واحد خود را مجهز به پنل تصویری کنند مورد استفاده قرار میگیرد . از مزایای نصب پنل پشت درب واحد دیدن اشخاص پشت درب بر روی نمایشگر آیفون تصویری و در صورت تمایل مکالمه با آن ها می باشد ، اگر درب واحد مجهز به قفل برقی باشد می توانید درب واحد را نیز از طریق آیفون تصویری باز کنید . پیشنهاد ما برای پنل دربازکن پشت درب واحد برای ایفون تصویری CDV-70UM دربازکن تصویری DRC-4U است که این محصول هم از سری تولیدات U کوماکس کره است و از نظر ظاهری و طراحی همانند آیفون تصویری CDV-70UM است و در دو رنگ سفید و سرمه ای موجود است .

دوربین های مدار بسته ای که به آیفون تصویری CDV-70UM نصب میشوند ، شما می توانید دو دوربین مداربسته برای پارکینگ ، پاگرد ، آسانسور و یا جلوی درب اصلی ساختمان در زاویه ای که لنز پنل درب بازکن اول آن را پوشش نمی دهد ، نصب کنید و محیط ورودی ساختمان خود را به صورت کامل مشاهده کنید . پیشنهاد ویژه ما برای دوربین های مدار بسته این سیستم ، دوربین مدار بسته دام کوماکس مدل CAD-I4V7TP برای محیط داخلی و دوربین مداربسته بولت کوماکس مدل CAU-D047TP برای محیط های خارجی است . هر دو دوربین مدار بسته مجهز به چراغ های ال ای دی جهت تامین نور مورد نیاز برای فیلم برداری در تاریکی میباشد و هر دو دارای کیفیت تصویر عالی می باشد که براحتی میتوانید چهره اشخاص را تشخیص بدهید .

در تصویر به غیر از CAM1 و CAM2 که برای پنل های دربازکن تصویری هستند دو ورودی CCTV1 و CCTV2 را مشاهده می کنید که دوربین های اضافه به آن نصب میشود و ورودی های SENSOR1 و SENSOR 2 . یکی از ویژگی های منحصر به فرد آیفون تصویری CDV-70UM همین ورودی های SENSOR 1/2 می باشد . قابلیت اتصال به سنسور های حرکتی امکان ذخیره سازی فیلم نمایش داده شده توسط دوربین های مدار بسته را میسر می سازد . به محض حرکت از جلوی دوربین های مدار بسته نصب شده بر روی CDV-70UM مانیتور به صورت اتوماتیک از محیط فیلم برداری میکند .

ورودی INTERPHONE برای اتصال به یک گوشی ارتباط داخل واحد مدل DP-4VHP میباشد . با نصب این گوشی صوتی ارتباط داخلی بین هر دو دستگاه برقرار می شود . DP-4VHP به غیر از یک گوشی ارتباط داخلی یک دربازکن صوتی نیز هست به این صورت که شما می توانید با مراجعه کننده مکالمه کنید و حتی درب را باز کنید . البته به جای گوشی ارتباط داخلی DP-4VHP شما میتوانید برای سیستم دوم داخل واحد خود از آیفون تصویری های کوماکس نیز استفاده کنید .
آیفون تصویری CDV-70U نیز از نظر ظاهری و طراحی با آیفون تصویری CDV-70UM یکی بوده و تفاوت آن ها در تعداد ورودی های تصویر و موشن دتکشن و ذخیره سازی عکس و فیلم مراجعین می باشد . آیفون تصویری CDV-70U یک دربازکن تصویری رنگی ساده با نمایشگر 7 اینچ و شیشه ضد خش میباشد .

جهت کسب اطلاعات فنی و خرید آیفون تصویری کوماکس CDV-70UM کلیک کنید .

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()