مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

تبلیغات

آیفون تصویری CDV-35U

10 / 10
از 1 کاربر

آیفون تصویری CDV-35U از سری محصولات U شکل شرکت کوماکس میباشد . از این سری آیفون تصویری می توان CDV-70U و CDV-70UM را نام برد . این ایفون تصویری دارای طراحی متفاوت و منحصر به فرد و در دو رنگ سفید و سرمه ای می باشد . درب بازکن تصویری CDV-35U دارای دکمه های لمسی و کاربری ساده ای میباشد . ظاهر مربع شکل و ابعاد مناسب در این مانیتور و رنگ بندی اروپایی جلوه خاصی به آن داده است . CDV-35U بدون گوشی میباشد و مکالمه بر روی اسپیکر پخش می شود این موضوع سبب سهولت در پاسخگویی شده است شما براحتی تنها با لمس یک دکمه می توانید ارتباط خود با شخص مراجعه کننده را برقرار کنید . آیفون تصویری CDV-35U دارای کیفیت تصویر و صدای رسایی میباشد .
CDV-35U یک درب بازکن تصویری آنالوگ می باشد و با تمام پنل های درب بازکن کوماکس سری DRC-NAC2 و DRC-NUC و پنل های تک واحدی همخوانی دارد و جهت نصب نیاز به 4 رشته سیم دارد .
آیفون تصویری CV-35U ساخت کره و دارای دو سال گارانتی میباشد .

قابلیت اتصال به دوربین دوم یا پنل تصویری دوم

  • در ساختمان های دارای دو ورودی این ویژگی کارایی مهمی دارد به این صورت که شما میتوانید برای هر دو درب یک پنل تصویری درب بازکن نصب کنید ، هر سمتی که مراجعه کننده داشته باشید میتوانید تصویر شخص را مشاهده و مکالمه داشته باشید و همان درب را نیز باز کنید بدون نیاز به سوئیچر هوشمند دو طرفه ! و اما نصب دوربین دوم این امکان را به شما میدهد که یک دوربین مدار بسته در محیطی مانند حیاط ، آسانسور ، لابی یا پشت درب واحد نصب کنید و تصویر آن را در نمایشگر آیفون تصویری خود مشاهده کنید . 

قابلیت اتصال به گوشی ارتباط داخل واحد 

  • آیفون تصویری CDV-35U قابلیت برقراری ازتباط داخلی بین واحد ها را دارا نیست اما میتوانید با نصب یک گوشی ارتباط داخل واحد DP-4VHP از یک ارتباط داخلی یک به یک بین DP-4VHP و CDV-35U نصب شده داخل واحد خود بهره مند شوید . DP-4VHP مانند یک درب بازکن صوتی نیز عمل می کند و شما میتوانید یک ارتباط صوتی با مراجعه کننده برقرار کنید و درب ساختمان را نیز باز کنید .

آیفون تصویری CDV-35U دارای 5 دکمه لمسی به ترتیب از چپ به راست نمایش تصویر یا مانیتورینگ ، ارتباط داخلی ، درب بازکن ، تنظیمات و مکالمه می باشد .

دکمه نمایش تصویر

  • با لمس این گزینه صفحه نمایش آیفون تصویری شما فعال می شود و می توانید محیط تحت پوشش دوربین پنل تصویری خود را مشاهده کنید و با لمس مجدد آن در صورتی که سیستم شما مجهز به دوربین مدار بسته یا پنل تصویری دوم باشد تصویر آن نیز فعال میشود .

دکمه ارتباط داخلی

  • این گزینه در صورتی که داخل واحد خود گوشی DP-4VHP نصب کرده باشید کارایی دارد و می توانید با لمس این گزینه یک ارتباط داخلی یک به یک با DP-4VHP برقرار کنید در غیر این صورت فقط در تنظیمات نور رنگ و روشنایی که بعد به توضیحش می پردازیم از آن استفاده می شود . 

دکمه درب بازکن

  • جهت باز کردن درب ساختمان در صورتی که نمایشگر فعال و ارتباط برقرار باشد کافیست این دکمه را لمس کنید .

دکمه تنظیمات

  • برای کم یا زیاد کردن نور روشنایی و رنگ مانیتور از این گزینه استفاده می شود . ابتدا نمایشگر را فعال کنید سپس دکمه تنظیمات را بزنید و با دکمه درب بازکن + و دکمه ارتباط داخلی - تنظیمات را انجام دهید . آیفون تصویری CDV-35U تنظیماتی برای کم یازیاد کردن صدای پخش شده بر روی اسپیکر و صدای زنگ ندارد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید آیفون تصویری کوماکس CDV-35U کلیک کنید :-)

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()