مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

تبلیغات

ایفون تصویری جدید CDV-43KM

10 / 10
از 1 کاربر

آیفون تصویری CDV-43KM از جدیدترین محصولات شرکت کوماکس از سری تولیدات اقتصادی میباشد . آیفون تصویری CDV-43KM دارای نمایشگر 4.3 اینچ رنگی ال ای دی میباشد که قابلیت برقراری ارتباط داخل واحد با یک گوشی صوتی DP-4VHP را نیز داراست . دربازکن تصویری CDV-43KM از یک پنل تصویری پشتیبانی میکند (دارای یک ورودی تصویر) . 
از قابلیت های بسیار مهم آیفون تصویری CDV-43KM قابلیت ذخیره سازی فیلم و عکس از مراجعین میباشد که اکثرا مورد توجه خریداران و همکاران عزیز قرار گرفته است . CDV-43KM دارای حافظه داخلی میباشد جهت ذخیره عکس مراجعین . همچنین از کارت حافظه ی میکرو اس دی تا 8 گیگابایت پشتیبانی میکند و امکان ذخیره سازی فیلم مراجعین را هم برای شما فراهم می اورد . لازم به ذکر است که میکرو اس دی بر روی دستگاه نمیباشد .
آیفون تصویری CDV-43KM دارای منوی کامل چند زبانه میباشد که از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند و امکان دسترسی به تنظیمات رنگ و کنتراست تصویر ، انتخاب زبان ، تنظیم حجم صدای مکالمه و صدای زنگ ، تنظیمات زمان و تاریخ ، روش ذخیره نمودن اطلاعات که شامل انتخاب عکس برداری یا فیلم برداری از مراجعین و همچنین نوع ذخیره سازی دستی - اتوماتیک ، را فراهم می آورد .

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()