مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

تبلیغات

تبدیل پنل نامبرینگ به کدینگ کوماکس

10 / 10
از 1 کاربر

یکی از سوال هایی که معمولا صاحبان آیفون تصویری های نامبرینگ کوماکس از مشاورین ما میپرسند این میباشد که آیا می توان با استفاده از آیفون تصویری های موجود و نصب شده در واحد ها پنل جلوی درب را تعویض و تبدیل به پنل رنگی یا پنل کدینگ نمود ؟

جواب : بله

  1. در صورتی که آیفون تصویری های موجود و نصب شده در داخل واحدها سیاه سفید باشد و عده ای مایل به تعویض مانیتور نباشند شما می توانید پنل مرکزی را تعویض کنید و یک پنل با کیفیت تصویر بالاتر ، لنز رنگی ، دید در شب قوی تر و گارانتی 40 ماهه نصب کنید . در این حالت واحد هایی که قصد تعویض آیفون تصویری های داخل واحد خود را دارند که می توانند هر کدام از محصولات کوماکس کره بسته به سلیقه و بودجه ای که در نظر گرفته اند انتخاب کنند و واحد های دیگر هم می توانند از همان آیفون تصویری های سیاه سفید قدیمی خود البته با کیفیت تصویر و دید در شب بهتر ، بدون هیچ گونه ایجاد اختلال در سیستم فعلی استفاده کنند .

    نکته :
    اگر پنل دربازکن سیاه سفید فعلی شما سالم بوده و تمایلی به تعویض آن ندارید می توانید فقط لنز پنل را تعویض کنید .

  2. در صورتی که مجتمع دارای پنل نامبرینگ باشد و شما بخواهید پنل مرکزی را تبدیل به پنل کدینگ نمایید و همچنان از آیفون تصویری های فعلی خود استفاده کنید نیز امکان پذیر است . در این حالت یک پنل کدینگ پسوردی و یا کارتی و توزیع کنندهای تصویر که به ازای هر چهار واحد یک توزیع کننده نصب می شود ، مورد نیاز میباشد . 

    نکته :
    در صورتی که آیفون تصویری های فعلی شما کوماکس چینی و یا کوماکس کره ای سیاه سفید باشد برای همخوانی و راه اندازی سیستم به ازای هر واحد یک ماژول در پشت هر دستگاه اضافه می شود .

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()