مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

تبلیغات

تفاوت سیستم کدینگ MODUM با سیستم کدینگ GATE VIWE

10 / 10
از 1 کاربر

سیستم GATE VIEW و MODUM دو سیستمی هست که شرکت کوماکس کره جهت مجتمع ها و برج ها با تعداد واحد بالا ارائه نموده است که شباهت هایی از لحاظ ظاهری و ساختاری با همدیگر دارند ولی در عین حال تفاوت عمده ای از لحاظ فنی و سیم بندی با همدیگر دارند .

سیستم GATE VIEW بر مبنای 8 سیم میباشد و از آیفون تصویری های خاص سیستم GATE VIEW پشتیبانی میکند و توزیع کننده های آن نیز مختص سیستم خود میباشد که VD-103N و CCU-4GF است که بسته به نوع سیم کشی ساختمان از آن توزیع کننده ها استفاده می شود .

در سیستم MODUM بر مبنای 4 رشته سیم (آنالوگ) می باشد و هم میتوان از آیفون تصویری های خاص سیستم MODUM استفاده کرد و از آیفون تصویری های 4 سیم آنالوگ ولی توزیع کننده های آن متفاوت است . در سیستم MODUM با آیفون تصویری های خود آن سیستم از توزیع کننده CMD-101BU و CMD-404FU استفاده می نماییم ولی برای استفاده از آیفون تصویری های 4 سیم آنالوگ از توزیع کننده های CMD-404CFU استفاده می نمائیم و قابل ذکر است که مانیتورهای سیستم MODUM را میتوان به عنوان مانیتور های 4 سیم آنالوگ معمولی با پنل های نامبرینگ استفاده نمود . 

یکی از قابلیت های مهم هر دو سیستم که در اکثر ساختمان ها و مراکز مورد استفاده قرار می گیرد ارتباط واحدها با لابی من و بالعکس میباشد و این امکان را به واحد ها می دهد که با لابی من ارتباط دو طرفه صوتی داشته باشند .

نکته مهم : برای اینکه ارتباط با لابی من برقرار گردد در سیستم مودوم باید با مانیتور های خود سیستم مودوم ( CMV-70S , CMV-43S , CMV-43A , CMV-77K ) استفاده گردد .

طریقه کد دهی آیفون تصویری ها :

در سیستم GATE VIWE تعریف شماره واحدها از طریق پنل میباشد که بر روی مانیتورها ست میشود ( البته می توان از طریق مانیتورهای داخل واحد این کار را انجام داد ) ولی در سیستم MODUM تعریف شماره واحدها از طریق توزیع کننده ها میباشد که بر روی هر توزیع کننده دیپ سوئیچ قرار دارد که با تنظیم آن شماره واحدها تعریف میشود . ( به ازای هر 4 واحد یک توزیع کننده مورد نیاز است )

پنل های سیستم MODUM و GATE VIWE مدل های DRC-GUC و DRC-GUM کاملا به همدیگر شبیه میباشند و هر دو پنل می تواند از طریق کارت های RF و پسورد درب ساختمان را باز نمود و میتوان به ازای هر واحد رمز عبور تعریف نمود .

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()