مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

تبلیغات

پنل تصویری کوماکس کره سری UC

10 / 10
از 1 کاربر

دربازکن های تصویری کوماکس سری UC از محصولات جدید شرکت کوماکس کره می باشد . طراحی جدید کیفیت تصویر بالا و صدایی شفاف از ویژگی این دربازکن تصویری میباشد . پنل های تصویری DRC-NUC مجهز به چراغ های ال ای دی جهت دید در شب می باشد . تمامی آیفون تصویری های کوماکس قابلیت اتصال به پنل های دربازکن DRC-NUC را دارا هستند . 
پنل های تصویری DRC-NUC دارای لنز رنگی با دوربین CMOS-1/4 اینچ میباشد و تصویری با زاویه 100 تا 110 درجه به شما می دهد . همچنین لنز دوربین تا 13 درجه به طرفین به صورت دستی در زمان نصب قابل تنظیم می باشد .

 پنل های تصویری DRC-NUC دارای شاسی زنگ های تکی در هر ردیف می باشد و از یک واحد تا هفت واحدی را ساپورت می کند . این پنل های دربازکن مناسب برای ساختمان های تک واحد در هر طبقه می باشد . 
در بازار فروش ایفون تصویری نمونه هایی از دربازکن های تصویری وجود دارد که از نظر ظاهری شباهت هایی به مدل های کره ای کوماکس دارد . 
به عنوان مثال دربازکن های برند CAMAX یا کامکث از نظر ظاهر شبیه به مدل های DRC-NUC کوماکس COMMAX میباشد و هیچ ارتباطی با شرکت کوماکس کره ندارد و متاسفانه برخی از فروشندگان این دستگاه ها را به تحت عنوان ساخت کره و به نام کوماکس کره به خریداران معرفی می کنند . در زیر نمونه هایی از این مدل ها را مشاهده می کنید .

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()