مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

تبلیغات

آیفون تصویری با پنل درب بازکن مجهز به موشن دتکشن

10 / 10
از 1 کاربر

آیفون تصویری جدید کوماکس با پنل تک واحدی مجهز به سنسور حرکتی !

یک ویژگی منحصر به فرد و کارا ! آیفون تصویری CDV-72UM محصولی جدید از شرکت کوماکس کره میباشد . این آیفون تصویری قابلیت اتصال به یک پنل درب بازکن مجهز به سنسور حرکتی دل DRC-40KA را داراست . این ویژگی ذخیره سازی عکس و فیلم تمامی افرادی که از جلوی پنل تصویری شما رد میشوند را ممکن میسازد . ممکن است شخصی پشت درب شما و مشغول دستکاری قفل درب باشد در این لحظه درب بازکن تصویری نصب شده پشت درب حرکت را تشخیص و نمایشگر آیفون تصویری را فعال می کند و شروع به فیلم برداری از محیط می کند ! 
از دیگر کارایی های آیفون تصویری CDV-72UM قابلیت اتصال به 2 دوربین مدار بسته مجهز به موشن دتکشن می باشد . شما میتوانید در هر کجا به عنوان مثال پارکینگ ساختمان ، آسانسور ، ورودی پشت بام و ... دوربین مدار بسته موشن دار نصب کنید به محض کوچک ترین حرکت در محیط آیفون تصویری شروع به فیلم برداری می کند . 
شرکت کوماکس با تولید آیفون تصویری CDV-72UM سیستمی فراتر از یک درب بازکن تصویری را ارائه داده است . کوماکس در تولید آیفون تصویری های با تکنولوژی بالا و کیفیت بی نظیر و تنوع محصول گوی سبقت را از دیگر تولید کنندگان درب بازکن های تصویری در دنیا ربوده و همچنان نفر اول در صنعت آیفون تصویری می باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید آیفون تصویری کوماکس CDV-72UM و درب بازکن تصویری کوماکس DRC-40KA کلیک کنید :-)

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()